Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

mountbiker

8. 2. 2011 7:57
Ještě to vylepím se !

TV NOVA není bůh !

Tady každý druhý bloger roní slzy beznadějě a vzteku nad jakousi telenovelou na nově. Proboha to jste všichni padlí na hlavu, nebo co ??? Tak jsem si dal práci ( asi tři minuty) a podíval jsem se do programu, třeba na dnešní večer - ČT 1 - Učitel tance, ČT 2 - Až po vás, Barrandov - Kapitán, Cinema - Útěk - Doprčic, vždyť to jsou čtyři celovečeráky - tak co vám je ??????

0 0
možnosti
L

laduk

8. 2. 2011 7:54
hm...

uniká mi pointa, kdo je to ten Semir G.?

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

8. 2. 2011 8:00
Re: hm...

ty snad neznáš nejúžasnější dílo našich německých sousedů Kobru 11? Styď se! ;-D

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

8. 2. 2011 7:51
jj

Semire vrať se! ;-(

0 0
možnosti
MI

modrý králík

8. 2. 2011 7:50
je zajímavé,

kolik lidí už tu novou tureckou telenovelu sleduje. Já nečíst idnes, tak ani o ní nevím;-D;-D;-D

0 0
možnosti
N

neumisa

8. 2. 2011 7:42
nelze jinak ...

... než souhlasit a karma ... ač je to smutné, Nova se vyvíjí přesně tak, jak píšeš, autore ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3005x
Obyčejný člověk s obyčejnými problémy.
Jen pro pořádek, nejsem poslanec a nemám s panem poslancem stejného jména nic společného.