Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

radeksvejda

2. 8. 2008 11:31
souhlas

moc povedeně napsáno a plně se stotožňuji .... jsme prostě národ závistivců ... díky jirko ....a teď pár lidí bude záviďet zas tobě Top Karmu ... jistě se ozvou:)

0 0
možnosti
ZI

zkorumpovana inspekce

1. 8. 2008 15:15
Vy sám závidíte

a za vás zase mluví to, že restituenty považujete za "šmejd". To jste, pane, ale pěkně ubohej. Komunisti někomu seberou dům a když ho vnuci zdědí, tak jsou jako šmejdi? Jděte se vycpat. Jste to vy, kdo závidí.

Já sám jsem nezrestituoval nic (bohužel), ale je určitě správné, že stát vrátí lidem to, co jim bylo za totality sebráno! ;-€

0 0
možnosti
JS

sCZECH

2. 8. 2008 17:34
Re: Vy sám závidíte

evidentne jsi nepochopil, jak to bylo myslenoRv

0 0
možnosti
Z

zborilj

1. 8. 2008 8:35
jste asi trosku vedle

vše, co jste napsal o Marešovi, jsem se dozvěděl až z Vašeho blogu. nevím odkud to víte Vy, ale pokud to víte, tak se o to asi zajímáte. když Vás to zajímá, nepište, že Vás to nezajímá

0 0
možnosti
MD

mikado12

1. 8. 2008 14:50
Re: jste asi trosku vedle

To je první, co mě napadlo. O všem se opravdu nepsalo jen titulní straně.

0 0
možnosti
MM

slavek133

31. 7. 2008 14:53
řekněte

to nahlas:Závidím Marešovi a všem,kteří mají prachy,šmejdům mizerným.

0 0
možnosti
JC

Jose Chroustal

31. 7. 2008 10:45
Pane Papež budou se divit, ale já bych to

....s děvkamaneroztočil, ani kdybych měl ještě o 5 dolarů víc než Bill Gates. Mám k tomuto druhu děvčat dost zásadní odpor...... a to nejsem žádný svatoušek. Ale to jen na okraj. K meritu věci  : Já si na rozdíl od vás nemyslím, že p. Mareš je bezbraná oběť, do které se bulvár nesravedlivě a bezohledně strefuje. Potravou, ze které bulvár žije jsou cenzace. Pozitivní (lásky,  svatby, dovolené, narození dětí) nebo negativní ( rozvody, nemoci, nevěry, bouračky, smrt ). A těch bulváru Mareš poskytuje  dostatek, proto je tak bulvárně provařený.  Mě na rozdíl od vás Mareš vyloženě vadí. Ne jako Mareš jako Leoš ale jako prototyp uspěšného mladého muže. Jako týpka jehož pracovními nástroji je ukecanost, rozjívenost, jízlivost, humor mnohdy hodně pod hranici dobrého vkusu. Týpka, který sází na velká gesta a na pocit, že vylhat se dá ze všeho.              

0 0
možnosti
DH

dave3226

1. 8. 2008 12:34
Re: Pane Papež budou se divit, ale já bych to

no jo no,závist je svině

0 0
možnosti
L

lu1

31. 7. 2008 9:40
no hlavně že Vás to nezajímá :-))

a pak si můžem v hospodě u piva zanadávat na toho Mareše, kde von na to kur… porád bere, jó to se tak holt někdo má....

0 0
možnosti
RR

RumBum

31. 7. 2008 9:30
no ale, co by byl LM bez bulváru?

LM je mi v podstatě ukradený, peníze mu závidím (to neznamená, že nepřeji), to, co pro ně musí dělat mu nezávidím vůbec.

Pan LM je jistě sympaťák, ale to samo o sobě nestačí. Celá jeho kariéra je postavená na tom, že o něm píše bulvár. Až se o něm přestane psát, ani pes po něm neštěkne.

0 0
možnosti
PV

grimosa

3. 8. 2008 23:21
Re: no ale, co by byl LM bez bulváru?

R^ asi tak

0 0
možnosti
LS

myshaaak

31. 7. 2008 8:56
Závistivec

Opravdu škoda toho, že jsem se ve zmínce o restituentech ukázal jako velký závistivec sám. Rázem článek ztrácí svůj smysl...

0 0
možnosti
V

Vikina

5. 8. 2008 16:32
Re: Závistivec

Slovo k hloupým makovicím: nemohu si pomoci, ale v případě restituentů došlo zřejmě jen ke špatnému slovnímu spojení (a je zarážející, kolik diskutujících se chytlo této zcela marginální záležitosti). Pro mě je v dané větě slovo restituent a šmejd jasně odděleno.

Samotný článek považuji za takřka nezajímavý a jen žasnu, jak se mohl vyšplhat na první příčku (jinak bych si ho ani neotevřel). I to svědčí o úrovni českých čtenářů. Ostatně, i ty jejich výpary tady, to je počteníčko.

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

31. 7. 2008 8:20
Jak Mareš, Čuněk, autor, Vomáčka či čtenář je jen zrcadlo

Jak v nadpisu uvádím, my všichni, ti nahoře, my dole jsme zrcadlem kultivovanosti, etiky, myšlení, chování celého národa...Není lepších, těch malých nenapadných, čistých, bezůhonných tady dole a těch horších kritizovaných nahoře. Anebo rozeznáte třeba ve stáji se 100 prasaty, že pár z nich jsou agresivnější, vyčuranější, tlusčí atd...Možná jen okrajově, ale když půjdete kolem, řeknete si - aha, to je ten smradlavý chlívek s těmi prasaty. Myslím, že mi rozumíte.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

31. 7. 2008 1:25
Ty máš ale starosti.

I když na druhou stranu to chápu. Nemáš koule a to tě trápí, tak si to alespoň kompenzuješ psaním volovin. To já koule na "to" mám, dost si s nima užívám a nějakej Čunek i Mareš jsu mi u (Y)

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3005x
Obyčejný člověk s obyčejnými problémy.
Jen pro pořádek, nejsem poslanec a nemám s panem poslancem stejného jména nic společného.